۱۳۸۶/۱۱/۰۴

برگزاری انتخابات شورای صنفی تهران با وجود انصراف کاندیداها

انتخابات شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی تهران در این دانشگاه در حال برگزاری است در حالیکه، بیش از نیمی از کاندیداهای این انتخابات به دلیل اعتراض به زمان اعلام شده برای برگزاری انتخابات، انصراف داده اند.
به گزارش مهر، تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات به گونه ای پیش رفته است که به دلیل قرار گرفتن در زمان تعطیلی میان هفته، بسیاری از دانشجویان در دانشگاه حضور ندارند.
این دانشجویان اعلام کردند: در پایان ساعات اداری روز گذشته به دانشجویان اعلام شده است که انتخابات طی روزهای یکشنبه و دوشنبه 13 و 14 آبان ماه برگزار خواهد شد و این در حالی بود که زمانی برای تبلیغات کاندیداها وجود نداشت.
به گفته این دانشجویان در حال حاضر کاندیداهای خوابگاه کوی دختران علوم پزشکی حضور ندارند و تمامی کاندیداهای دانشکده های داروسازی، توانبخشی، بهداشت به طور کامل انصراف خود را اعلام کرده اند و با وجود انصراف نیمی از کاندیداهای دانشکده های پزشکی و پیراپزشکی انتخابات در حال برگزاری است.
این دانشجویان خاطرنشان کردند: انصراف دانشجویان کاندیدا در انتخابات پذیرفته نشده است و با وجود پیگیری ها و اعتراض دانشجویان، روند انتخابات همچنان ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست: