۱۳۸۶/۰۵/۱۰

خبرگزاري دانشجويان ايران -واحد علوم پزشکی تهران
سرویس صنفی- آموزشی
دستیاران روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نحوه آموزش و عملکرد اساتید این گروه اعتراض نمودند. به گفته این دانشجویان، آزمون های برگزارشده توسط اساتید گروه روانپزشکی، مطابق با مطالب آموزشی آنها نمی باشد
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران- واحد علوم پزشکی تهران نماینده معترضین در گفتگو با خبرنگار ایسنا در خصوص مشکلات دستیاران روانپزشکی اظهار داشت: با آنکه طبق بخشنامه، همه گروههای بالینی موظف به اعلام نمرات دانشجویان حداکثر تا تاریخ 25 خردادماه می باشند تا امکان رسیدگی به اعتراضات احتمالی وجود داشته باشد، متأسفانه گروه روانپزشکی با اعلام نمرات در تاریخ 7 تیرماه، فرصت اعتراض را از دانشجویان گرفت.
وی افزود: همچنین تعداد 4 نفر از دستیاران بیمارستان روزبه توسط گروه روانپزشکی برای ارتقاء معرفی نشدند که این امر تاکنون در بیمارستان روزبه سابقه نداشته است. ضمن اینکه نمرات اعلام شده نیز به قدری پایین است که عملاً هیچیک از دانشجویان موفق به کسب نمره کافی در امتحان نخواهند شد.
وی در ادامه گفت: مدیر گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، صلاحیت علمی لازم را ندارد و سالها در این بیمارستان حضور نداشته است. ایشان از همان ابتدای فعالیت خود به مخالفت با دانشجویان پرداخته و با عملکرد نامناسب باعث ایجاد تفرقه میان دانشجویان گردیده است.

هیچ نظری موجود نیست: